Zobacz rozkład zajęć klubu w Piekarach Śląskich

 

alt

 

TBC- (TOTAL BODY CONDITION)


Trening ogólnorozwojowy przy rytmicznej muzyce, opierający się głównie na rozwoju naszego ciała. Funkcjonalne ćwiczenia pomagają poprawić jakość naszego codziennego życia oraz udoskonalają nasze zdolności sportowe, a także kształtuje naszą sylwetkę. Są to zajęcia z wykorzystaniem różnych przyrządów np.: stepów, hantli, taśm oraz piłek. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób.

 

TBC STEP

Trening ogólnorozwojowy przy rytmicznej muzyce z wykorzystaniem stepu, opierający się głównie na rozwoju naszego ciała. Funkcjonalne ćwiczenia pomagają poprawić jakość naszego codziennego życia oraz udoskonalają nasze zdolności sportowe, a także kształtuje naszą sylwetkę. Są to zajęcia z wykorzystaniem różnych przyrządów. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób.

 

BPU – (BRZUCH, POŚLADKI, UDA)

Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie i modelowanie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Zajęcia przeznaczone dla każdego bez względu na wiek, płeć czy stopień wytrenowania.

 

BPU STEP

Zajęcia wzmacniające i modelujące dolne partie ciała z wykorzystaniem stepu zazwyczaj bez choreografii. Zajęcia przeznaczone dla każdego bez względu na wiek, płeć czy stopień wytrenowania.

 

BODY WORKOUT STEP

Dynamiczne zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym. Choreografia przeplatana jest ćwiczeniami wzmacniającymi z wykorzystaniem różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy, sztangi). Trening łączy w sobie ćwiczenia siłowe i wydolnościowe.

 

POWER ENERGY STEP

To zajęcia choreograficzne na stepie. Prowadzone w szybkim tempie. Charakteryzuje je duża intensywność oraz skomplikowane układy taneczne. Zajęcia te przeznaczone są dla osób, które miały już styczność z zajęciami na stepie. Niepolecane osobą z dolegliwościami nadciśnienia tętniczego.




 

DANCE STEP

To wspaniale rozwijająca forma łącząca w sobie choreografię na stepie oraz trening ogólnorozwojowy. Zajęcia te doskonale wpływają na poprawę koordynacji i poprawę kondycji, a co za tym idzie spalanie tkanki tłuszczowej. W choreografii zawarte są często kroki zapożyczone z różnych stylów tanecznych. Zajęcia przeznaczone dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

 

BASIC STEP

Zajęcia na stepie dla osób początkujących. Nauka kroków podstawowych połączonych w prosty układ choreograficzny. Zajęcia te poprawiają wydolność, kondycję oraz koordynacje ruchową. Wspaniały sposób na wzmocnienie i wyszczuplenie głównie dolnych partii ciała.

 

ZUMBA

Zumba poprzez zabawę wpływa na kształt sylwetki ćwiczących, dodatkowo napawając ich optymizmem i dobrym samopoczuciem. Dobór kroków, kombinacja ruchów i energetyczna muzyka gwarantuje świetna zabawę oraz dawkę energii, która utrzymuje się jeszcze po ukończeniu zajęć. Krótkie sekwencje choreograficzne są świetne nawet przy słabej pamięci ruchowej, w związku z tym każdy odkryje w sobie tancerza!!!

 

PILATES

Zajęcia mające na celu zwiększenie świadomości i kontroli własnego ciała. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie głębokie brzucha, tułowia i miednicy, co wpływa na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej postawy. Regularny trening zwiększa wytrzymałość i giętkość ciała, zmniejsza ryzyko występowania kontuzji, reguluje oddech, odpręża fizycznie i mentalnie. Zajęcia przeznaczone dla każdego.

 

PILATES BALL

Zajęcia mające na celu zwiększenie świadomości i kontroli własnego ciała. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie głębokie brzucha, tułowia i miednicy z wykorzystaniem piłek. Regularny trening zwiększa wytrzymałość i giętkość ciała, zmniejsza ryzyko występowania kontuzji, reguluje oddech, odpręża fizycznie i mentalnie. Zajęcia przeznaczone dla każdego.

 

YOGA

To zajęcia równoważące stres i skłonności do zaburzeń postawy. Trening ten nastawiony jest na wzmocnienie siły, wytrzymałości i gibkości. Dzięki odpowiednio dobranym sekwencją ćwiczeń przywrócone zostają naturalne krzywizny kręgosłupa, poprawia się funkcjonowanie układu nerwowego, organów wewnętrznych, oraz krążenie krwi i limfy.

 

 

FIT BALL

To ćwiczenia z gumowa piłka o średnicy 50-65 cm. Trening wzmacniający z elementami cardio. Poprawia giętkość i elastyczność naszego ciała, poprawia stabilność i równowagę kręgosłupa. Wzmacnia on mięśnie brzucha oraz pleców, które odpowiedzialne są za prawidłową postawę. Ćwiczenia te poprawiają siłę i wytrzymałość mięśni, zwiększają funkcjonalność ruchu, maja zastosowanie w leczeniu schorzeń neurologicznych. Jest to trening przeznaczony dla każdego niezależnie od wieku czy stopnia wytrenowania.

 

FAT BURNING

Czyli „spalacz tłuszczu” jest najbardziej efektywnym treningiem (utrzymuje tętno na poziomie 120 uderzeń na minutę), pozwalającym spalić tkankę tłuszczową. Trening oparty jest na nieskomplikowanej choreografii, utrzymany na poziomie średniej intensywności. Będzie idealny dla osób lubiących ruch, taniec, a przy okazji chcących poprawić swoją wydolność i koordynację ruchów.

 

FAT BURNING STEP

Zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu, o intensywności dostosowanej do uczestników. Głównie ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz na poprawę kondycji fizycznej (tętno utrzymane na poziomie 120 uderzeń na minutę). Trening idealny dla osób lubiących ruch i taniec.

 

BODY SCUL’P

Czyli „rzeźbienie ciała”. Trening o umiarkowanej intensywności, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. W trakcie zajęć wykorzystuje się takie przybory jak stepy, gumy i ciężarki. Niezbyt szybkie tempo zajęć sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

FIT & BURN

Zajęcia nastawione na spalanie tłuszczu w intensywnych podskokach, krokach prostych układów tanecznych. Końcowa cześć zajęć poświecona jest na wzmacnianie wybranych partii ciała w pozycjach izolowanych. Zajęcia o dużej intensywności, nie polecane osobą z dolegliwościami nadciśnienia tętniczego.

 

BOOT CAMP

To odmiana ćwiczeń grupowych. Łączy ze sobą elementy choreografii oraz ćwiczeń siłowych i wytrzymałościowych prowadzonych w formie interwału. Boot Camp przewiduje wyciskanie z uczestników siódmych potów i kładzie ogromny nacisk na kontynuowanie treningu nawet wtedy, kiedy uczestnicy mają już zdecydowanie dosyć.

 

 

POWER TABATA

To połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała.


Tabata to czterominutowy trening, który polega na naprzemiennym wykonywaniu dwóch rodzajów ćwiczeń:

  • anaerobowego, czyli intensywnego treningu interwałowego, podczas którego ćwiczymy wytrzymałość beztlenową. Kiedy wykonujemy ćwiczenia anaerobowe, nasze mięśnie pracują tak intensywnie, że krew nie nadąża z dostarczeniem do nich odpowiedniej ilości tlenu. Wtedy w mięśniach odbywa się proces spalania bez udziału tlenu.

  • aerobowego (tlenowego), czyli umiarkowanego treningu, podczas którego mięśnie nie są obciążone nadmiernym wysiłkiem, co pozwala dostarczyć do nich tlen.

 

Charakterystyka zajęć:


  • czas trwania 50-55 min

  • wzmacnianie, spalanie

  • brak choreografii

  • ćwiczą wszystkie partie ciała

  • przybory: step, ciężarki, sztangi, kettlebells, piłki, gumy

  • trening intensywny przeznaczony dla średnio- i zaawansowanych osób

Poprawiony (środa, 09 kwietnia 2014 20:29)